kozmetikás péntek

2012.01.07. 00:06

 Tán az egyik bejegyzésemben már említettem, hogy "kicsit" átcseréltem a napszakokat és ez most még jobban vágja szerintem alattam a fát. 7:30-kor fel kell kelnem reggelizni, beszedni a gyógyszereket... aztán visszaalszom, majd délben megint ebéd, gyógyszerek... délután meg teljesen életképtelen vagyok. 

Ma délután elmentem az unokatesómhoz, aki kozmetikus. Konzultálni akartam vele, hogy mit tud csinálni, hogyha esetleg tényleg vízfejem lesz. A botoxot ajánlotta... dehát...

A kilókra próbálok odafigyelni - ez eddig annyiból áll, hogy vettem egy mérleget-. 

A kórházas kis akció miatt teljesen elcsúsztattam a vizsgaidőpontokat, úgyhogy most tanulhatok ezerrel. Az a baj, hogy nem megy. Valaki vegyen nekem egy diplomáááát!

Ma már egészen kevésszer voltam wc-n, juppi-juppi! Na meg az is, hogy van étvágyam...szóval arra gondoltam, hogy lehet, hogy nem is a szteroidtól van, hanem ez a normális, csak már rég éreztem ilyet. 

Most éppen nagyon szenvedek, mert elfogyott a cigim. Sehol egy dugicigi. Ez borzasztóó. 

 Néhány kép, hogy elbüszkélkedjek, hogy milyen jó is volt nekem a kórházban (a körülményekhez képest). Volt karácsonyfánk a folyosón, aminek az aljában képeslapok voltak, amiket régi betegek írtak.

...amikor szilveszterkor megérkeztek a barátaim, szóltak, hogy menjek ki először a folyosóra és mindenféle lufikat és más partykellékeket dobáltak rám...

 ...amiknek egy részét a lakótársamnak adtam, a másik részét meg az ágyam végére tettem.. juhúúú, még szerencsehozó lóherét is kaptam!...

...de a legfontosabb, hogy ott voltak végig velem azok az emberek, akiket nagyon szeretek és ez a legfontosabb (egyébként nem vagyok ilyen szentimentális fajta, de ez tényleg nagyon megható volt)!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://colitisulcerosa.blog.hu/api/trackback/id/tr793525460

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása