kórházas szilveszter

2012.01.05. 18:30

 Nohát, tudom, hogy már jó rég írtam ide, csak össze jöttek a dolgok sajnos eléggé. Már rég óta nem vagyok jól, úgyhogy karácsony után elmentünk a kórházba. Kaptam normixot, meg két napot, hogy jobban legyek, különben befektetnek a kórházba. Nem lettem jobban, sőt a lázam is felfelé csúszkált eléggé, már 39fokos lázzal indítottam reggel. 29-én befeküdtem a gasztrora, azt mondták, hogy legalább két hetet ott kell dekkolni... Volt egy tök aranyos fiatal csajszi a teremben, ő is colitises, meg két néni. Az egyiket valamelyik nap hajnalban hozták, de nagyon rossz állapotban van (és még ismerem is). Megláttam és rögtön elfogott a cifrafosás (elnézést a vulgaritásért, dehát evvan), meg minden más, ami ezzel jár. Minden nap jöttek be hozzám egy csomóóóan, még a szilvesztert is velem töltötték a barátaim :) Annyira jó volt, acktivityztünk, meg táncoltuuunk.

Mindezek közben tuszkolták belém a halom gyógyszert, meg vénásan a szteroidot. Hallucinálgattam is tőle rendesen. Mondtam a nővérnek, hogy csapassanak belém akkormár egy kis nikotint, vagy ópiumot, vagy valami jó cuccot, de nem akart adni.  Kedden reggel vettek tőlem vért és olyan jó lett az eredmény, hogy haza is engedtek. 

Azóta szedem még mindig a medrolt, egyelőre úgy néz ki, hogy másfél hónapig még. Kicsit félek, hogy vízfejem lesz tőle, na meg sokat fogok hízni, mert állandóan éhes vagyok. Tegnap benyomtam egyhuzamban 3 nagy sajtos kiflit, de csak még jobban meghozta az éhségem. Jaj, mi lesz itt még? Nem vagyok az a bizonyos cicababa típus, aki annyira aggódik, hogy minden teljesen tökéletesen álljon rajta (sőőőt), de azért jó lenne, ha nem lenne olyan a fejem majd, mint egy gombóc vanillia fagyinak. 

Na, megyek nézek valami ehetőt....

A bejegyzés trackback címe:

https://colitisulcerosa.blog.hu/api/trackback/id/tr173522519

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anca 2012.01.06. 10:20:54

Szia!
Nagyon sajnálom, hogy kórházban töltötted a szilvesztert! Bár ahogy írod nem voltál egyedül:) legalább kipróbáltad egyszer, milyen egy kórházi buli:))
Remélhetően jobban is vagy már a szterotól, a fejedtől ne félj, majd ahogy nő úgy apad is:)
Tudom, könnyű mondani....
Jobbulást és tünetmentes éveket kívánok! Az állandó éhségre meg tényleg vigyázz, ami azzal ugrik fel rád, nem megy le magától:(

lélekfürdő 2012.01.07. 00:54:02

Szia Anca! Köszönöm szépen a sok jó kívánságot és neked is boldog új évet, no meg a lányaidnak, családodnak is :)
süti beállítások módosítása