Takarítós szerda

2011.12.14. 14:37

 Ma hajnalban egy kedves ismeretlen meghívásra csatlakoztam egy facebook baráti körhöz, úgyhogy reggel hatig nem aludtam, mert olvasgattam vissza a bejegyzéseket, kommenteket, na meg nézegettem, hogy milyen arcok vannak ott. 

Elég sokszor felébredtem, de magamhoz térni csak 13körül sikerült. A Jóreggelt keksz tényleg jó lehetett este, mert egészen kevés időt kellett meditálgatnom a wc-n. Azt néztem, hogy már lehet, hogy le kéne venni a német szavakat és mondatokat a fürdőből (nyelvvizsga előtt kiragasztgattam őket pont a wcvel szemben, mondván, úgyis sok időt töltök ott). Most, hogy sikerült a vizsga, már kicsit irritál. 

Kéne valami takarítónő. Vagy inkább egy takarító srác. A takarításra végképp nincs energia. Hmmm, elgondolom, hogy itt törölgetné a port, a megfelelő munkaruhában (amit persze én adok neki - valami ilyesmit, mint a képen)...  

Úgyhogy takarító fiúk jelentkezését várom! 

Arra is kéne megoldás, hogy a negyediken lakom és általában mikor hazaérek, már futnom kellene a wc-re. No a baj csak az, hogy ha gyorsan vágtatok felfele, az a baj, ha lassan, az meg főleg. Nem tudom már, hogy milyen stratégia kéne, mert így, mire felérek, már iszonyatosan fáj a hasam.  Valószínűleg le kéne költözni a földszintre. 

Ma szerda van. Igaz, hogy vizsgaidőszak, de gondolom ismét jó kis bulik vannak az egyetem körül. A baj csak az, hogy kedden, szerdán és csütörtökön is jó bulik vannak. Szóval azt hiszem, hogy keményebben szembe kéne néznem ezekkel a démonokkal. Az van bennem, hogy nehogymár ez a betegség keresztbe húzza a legszebb éveimet (mert gondolom a suli után ez már sokkal rosszabb lesz). Ez a felfogás meg azt eredményezi, hogy többet bulizok, mint egy egészséges hallgató. Veszélyes, ördögi kör. 

Na, már hívtak is ki egy sörre. Fél órát ígértem nekik. Remélem nem reggeli hatkor sikerül hazaérnem.

mai kedvenc idézet: "tudom, hogy megcsinálom, még ha nehéznek tűnik is..." (Diggieman - Megcsinálom)

mai tanulság: Soha ne költözzetek a negyedikre, csak ha van lift!

mai kedvenc zene:  Irie Maffia - Slow down chale

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://colitisulcerosa.blog.hu/api/trackback/id/tr873463130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása