A betegségről

2011.12.14. 02:27

 Kedves idetévedt ismeretlen ismerős!

Rengeteget lehet olvasni az interneten a betegségről, ezért nem fogok bármiféle orvosi szöveget bemásolni ide, hiszen azt bárki megtalálhatja.

A betegség az én szemszögemből: 

A colitis ulcerosa egy olyan betegség, aminek még nem állapították meg az okát. Mondják azt, hogy okozza az egészségtelen életmód, a rendszertelenség, a stressz, genetika... lelki gondok. Az én felfogásom szerint minden testi betegség oka a lelki betegség. A dolog csak ott hibázik, hogy úgy gondoltam magamról, hogy egy vidám, optimista lány vagyok, aki képes feldolgozni az eddig ért fájdalamkat. Valamelyik tézisem ezek szerint rendesen befuccsolt. 

A betegség jelenleg nem gyógyítható, csak kezelhető és karbantartható (rengeteg gyógyszerrel). Mi, colitisisek azért küzdünk minden nap, hogy úgy tudjunk élni, mint más, egészséges ember. Éppen ebből származik a legnagyobb előny: Valószínűleg eddig nem sok ember adott hálát minden egyes óráért, mikor egészségesnek érzi magát, de ezentúl minden egyes ilyen óra után boldogok vagyunk. 

A dolog kulcsa talán abban rejlik, hogy mindent próbáljunk pozitívan látni. A rengeteg fájdalom és hátrány mellett próbálok úgy gondolni erre az egészre, hogy valami nem működik az életemben és ezért ez egy radikális figyelmeztetés. 

Azért indítottam ezt a blogot, hogy a többi beteg is lássa, hogy a küzdelemben nincs egyedül. 

Előre hát a sok mosolygós óráért! 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://colitisulcerosa.blog.hu/api/trackback/id/tr13461853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anca 2011.12.14. 19:09:59

Kedves lélekfürdó!
Nagyon tetszik a naplód, csak így tovább!
Tudod, sokban hasonlítasz a lányomra aki szintén egyetemista, colitiszes, (juniusban derült ki)sokat bulizik és nem iszik, 4.emeleten lakik:)) stb.
Kisebb lányomnak pedig a Babylon-i születési helyed és reggae zene tetszett:))
Maradj mindig ilyen optimista, vidám, jókedéjű lány!

Kívánok Neked tünetmentes hosszú éveket, esetleg teljes gyógyulást!

lélekfürdő 2011.12.15. 03:05:38

Kedves Anca! A nagyobbik lányodnak üzenem akkor, hogy hajrá a vizsgaidőszakban és nagyon vigyázzon magára! ...na és kitartást a negyedikre felmászásokhoz :)
A kisebbik lányodnak meg csak annyit, hogy Peace, love and unity (:

Zoli79 2011.12.22. 18:48:02

Szia lélekfürdő!
Én is elolvastam a naplód és úgy vélem neked nagyon sok mindenen kellene változtatnod. Ebben a helyzetben amiben vagy nagyon nehéz az élet. Ha gondolod beszélgethetünk, szivesen adok tanácsot, vagy csak elmondom hogy én min változtattam hogy jobb legyen. Csatlakoztam én is a facebookos csoporthoz. Szili Zoltán néven megtalálsz, nyugodtan írj rám.
süti beállítások módosítása